Uitleg Ticketshop

Welkom op de ticket shop van Carnavalsvereniging de Bokken.

Hier vindt u de uitleg voor het gebruik van onze ticketshop. In combinatie met de nieuwe lidmaatschapspas kunt u snel en eenvoudig tickets bestellen voor onze evenementen. Ook zonder lidmaatschapspas kunt via de ticketshop kaarten kopen voor onze evenementen.

Let op!

Het Ticket ID op uw lidmaatschapspas is slechts één keer geldig per event!

Het type lidmaatschap bepaald welke korting u krijgt.

  • Selecteer het gewenste evenement.
  • Selecteer het aantal tickets dat u wilt bestellen.
  • Bent u in het bezit van een lidmaatschapspas dan vult u bij “Actiecode” het negen-cijferig “Ticket ID” in dat vermeldt staat op uw lidmaatschapspas en klik op toevoegen.
  • Vul uw gegevens in. Alleen uw naam wordt vervolgens op het ticket vermeld
  • Selecteer de gewenste betaalmethode en selecteer “Bestellen”.
  • Voltooi de betaling. Bij gratis evenementen is een betaling niet nodig.
  • Een e-mail met een downloadlink om uw tickets op te halen is reeds verzonden. Controleer ook uw SPAM map als de mail niet in uw inbox zichtbaar is. Binnen 30 minuten geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Tickets kopen zonder lidmaatschapspas?

Heeft u geen lidmaatschap bij de Bokken? Geen probleem, ook zonder lidmaatschap kunt u tickets voor onze evenementen via onze ticketshop aanschaffen!

  • Selecteer het gewenste evenement.
  • Selecteer het aantal tickets dat u wilt bestellen.
  • Vul uw gegevens in. Alleen uw naam wordt vervolgens op het ticket vermeld
  • Selecteer de gewenste betaalmethode en selecteer “Bestellen”.
  • Voltooi de betaling. Bij gratis evenementen is een betaling niet nodig.
  • Een e-mail met een downloadlink om uw tickets op te halen is reeds verzonden. Controleer ook uw SPAM map als de mail niet in uw inbox zichtbaar is. Binnen 30 minuten geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op.

FAQ

Geldt mijn lidmaatschapspas als entreebewijs?

Uw lidmaatschapspas niet meer als entreebewijs op ons betaalde evenement. U zult dus altijd voor tickets via onze ticketshop moeten bestellen.

Wanneer gaan evenementen in de voorverkoop?

Er zijn geen vaste voor verkoop momenten. Hou de website en onze social mediakanalen in de gaten voor voorverkoop momenten.

Ik heb tickets besteld maar nog niet ontvangen. Wat nu?

Controleer ook uw SPAM map als de mail niet in uw inbox zichtbaar is. Binnen 30 minuten geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via tickets@cvdebokken.nl

Zijn mijn tickets restitueer baar?

Indien u tickets heeft gekocht maar toch niet aanwezig kan zijn is de mogelijkheid tot geld terug niet mogelijk.

Hoe vaak kan ik gebruik maken van het Ticket ID op mijn lidmaatschapspas?

Het Ticket ID op uw lidmaatschapspas is één keer per evenement geldig. Wanneer de voorverkoop gesloten is verdwijnt het evenement uit de ticketshop en wordt uw Ticket ID gereset zodat u op een later moment tickets voor andere evenementen kan bestellen.

Moet ik mijn ticket printen?

U mag u ticket printen maar u kunt ook gebruik van andere opties zoals:

  • Plaats u tickets in uw Apple Wallet;
  • Verstuur u ticket naar u WhatsApp;
  • Open het ticket in PDF of als foto op uw telefoon.

Is het ticket persoonsgebonden?

Tickets voor onze evenementen zijn niet persoonsgebonden en kan je aan iemand anders doorgeven. Echter, al onze tickets zijn uniek en slecht eenmaal te gebruiken. U kunt dus niet het reeds gescande ticket doorgeven aan een ander persoon.

Mochten u vragen hebben omtrent onze vernieuwde ticketshop kunt via tickets@cvdebokken.nl contact met ons opnemen.

Pin It on Pinterest

X